Saturday, 2 April 2011

Language college sub 4


Se učí angličtinu jako druhý jazyk
Dnešní témata ve škole byly:
1. Lekce ve slovníku, gramatice a pravopisu pro začátečníky. Mých spolužáků a já jsem diskutoval některá nová slova s naším učitelem pomocí kartičky: pak jsme je do vět ve skupině tutoriálu.
2. Prázdno. Vyučující nám umožnilo vybrat si role-play, oblékání nebo cihla-stavba. Dávám přednost zdrojů ve hře oblasti výzkumu a nové způsoby, jak stavět věže.
Použijte můj blog se učit anglicky. Denně aktualizována. Informujte svého učitele / jazyka vysoké školy3. Breaktime. Interaktivní kurz peklo je v pořádku a po komplexním vyšetření, lektorka říká, že jsem teď plynně.
4. Hry, písničky, příběhy, zdvořilé konverzace a one-to-one "dialogu. třída je po národní osnovy, celá cesta k univerzitě.
5. Psaní. Moje kaligrafie ponechává málo žádoucí, ale díky expert vyučování nyní mohu napsat jednoduchá slova a klíčové fráze.
Doufám, že brzy mluvit anglicky jako nativní a ne říkat věci jako: "Já to udělal", "Jedna, dva, zdarma" a "Chci jim čokolády".

Použijte můj blog se učit anglicky. Denně aktualizována. Informujte svého učitele / jazyka vysoké školy.


Lære engelsk som andet sprog
Dagens emner i skolen var:
1. Undervisning i ordforråd, grammatik og stavning for begyndere. Mine medstuderende og jeg drøftet nogle nye ord med vores lærer at bruge kortene: så vi brugte dem i sætninger i en gruppe tutorial.
2. Spilletid. Den vejleder gav os mulighed for at vælge rollespil, dressing op eller mursten-bygning. Jeg foretrækker ressourcer på legepladsen og forske i nye måder at bygge tårne​​.
3. Breaktime. Den interaktive hinkerude Kurset går godt, og efter omfattende undersøgelser, foredragsholder siger jeg nu flydende.
Brug min blog til at lære engelsk. Opdateres dagligt. Fortæl din lærer / sprog college4. Spil, sange, historier, høflig samtale og en-til-én dialog. Klassen følger de nationale pensum, hele vejen til universitetet.
5. Skriftligt. Min kalligrafi efterlader en smule tilbage at ønske, men takket være ekspert undervisning jeg kan nu skrive enkle ord og centrale sætninger.
Snart jeg håber at tale engelsk som en indfødt, og ikke sige ting som "jeg gjort dette", "En, to, gratis", og "jeg vil have dem chokolader".

Brug min blog til at lære engelsk. Opdateres dagligt. Fortæl din lærer / sprog college.



Het leren van Engels als tweede taal
Onderwerpen van vandaag op school waren:
1. Lessen in woordenschat, grammatica en spelling voor beginners. Mijn medestudenten en ik een paar nieuwe woorden besproken met onze leraar met behulp van flashcards: dan hebben we gebruikt hebben in zinnen in een groep tutorial.
2. Speeltijd. De tutor konden we rollenspel kiezen, aankleden of baksteen-gebouw. Ik verkies de middelen in de speeltuin en onderzoek naar nieuwe manieren om torens te bouwen.
3. Pauze. De interactieve hinkelen natuurlijk goed gaat en, na uitgebreide onderzoeken, de docent zegt dat ik nu vloeiend.
Gebruik maken van mijn blog om Engels te leren. Dagelijks worden bijgewerkt. Vertel je leraar / taal college4. Spelletjes, liedjes, verhalen, beleefde conversatie en een-op-een dialoog. De klasse is naar aanleiding van de nationale syllabus, de hele weg naar de universiteit.
5. Schrijven. Mijn kalligrafie laat weinig te wensen over, maar dankzij de deskundige collegegeld kan ik nu schrijf eenvoudige woorden en sleutelzinnen.
Ik hoop snel om Engels te spreken als een native en niet dingen zeggen als: "Een, twee, gratis" "ik dit gedaan", en "ik wil dat ze chocolade".

Gebruik maken van mijn blog om Engels te leren. Dagelijks worden bijgewerkt. Vertel je leraar / taal college.

==================================== http://professormungleton.blogspot.com/


Inglise keele õppimine keele kui teise keele
Tänane teemasid koolis olid:
1. Õppetunnid sõnavara, grammatikat ja õigekirja algajatele. Minu kaasõpilastega ja vestlesin mõned uued sõnad meie õpetaja kasutades flashcards: siis me kasutasime need laused rühma juhendaja.
2. Mänguaeg. juhendaja võimaldanud meil valida rollimängu, pukeutumalla või telliskivi hoones. Ma eelistan ressursside mänguväljak ja teadustöö uusi viise, kuidas ehitada torni.
3. Breaktime. interaktiivne Ruutu muidugi läheb hästi ning pärast põhjaliku läbivaatuse, õppejõud ütleb, et ma olen nüüd ladusamaks.
4. Mängud, laulud, jutud, viisakas vestlus ja üks-ühele dialoogi. klass on järgmine riikliku õppekava, kõik viis Ülikool.
Kasuta minu blogi, et õppida inglise keelt. Ajakohastatakse iga päev. Rääkige oma õpetaja / language kolledžis
5. Kirjutamine. Minu kalligraafia jätab vähe soovida, kuid tänu ekspert õppemaksu võin nüüd kirjutada lihtsaid sõnu ning võti laused.
Varsti loodan inglise keelt nagu emakeel ja mitte öelda asju nagu "Ma tegin seda", "Üks, kaks, vaba"ja "ma tahan neid šokolaadi. "

Kasuta minu blogi, et õppida inglise keelt. Ajakohastatakse iga päev. Rääkige oma õpetaja / language kolledžis.

No comments:

Post a comment

Hi! I'm glad you want to comment, for I like messages from humans. But if you're a Robot spam program, Google will put you in the spam folder for me to laugh at later.