Sunday 2 January 2011

Language college sub 1

Die leer van Engels as tweede taal
Vandag se onderwerpe by die skool was soos volg:
1. Lesse in woordeskat, grammatika en spelling vir beginners. My mede-studente en ek bespreek 'n paar nuwe woorde met ons onderwyser gebruik flitskaarte: dan moet ons hulle gebruik in sinne in'n groep tutoriaal.
GEBRUIK MY BLOG om Engels te leer. Daagliks opgedateer. Vertel jou onderwyser / taal skool2. Afspeel. Die tutor toegelaat om ons rol-speel om van te kies, dressing up of baksteen-gebou. Ek wil graag die bronne in die speel area en ondersoek na nuwe maniere torings te bou.
3. Breaktime. Die interaktiewe hopscotch natuurlik goed gaan en, na aanleiding van omvattende eksamens, die dosent sê ek is nou vlot.
4. Speletjies, liedjies, stories, beleefd gesprek en een-tot-een-dialoog. Die klas is na aanleiding van die nasionale leerplan, al die pad na die Universiteit.
5. Skrif te stel. My kalligrafie blare 'n bietjie te wense oor, maar danksy die deskundige onderrig kan ek nou skryf eenvoudige woorde en sleutel sinne.
Gou Ek hoop om Engels te praat soos 'n inheemse en nie sê dinge soos "ek dit gedoen", "Een, twee, vry ", en "Ek wil hê dat hulle sjokolade".

GEBRUIK MY BLOG om Engels te leer. Daagliks opgedateer. Vertel jou onderwyser / taal skool.
============================ http://professormungleton.blogspot.com/
Mësuar gjuhën angleze si gjuhë e dytë
Tema e sotme në shkollë janë:
1. Mësimet në, gramatikë fjalorin dhe drejtshkrimin për fillestar. Nxënësit e mi dhe shokët e kam diskutuar disa fjalë të reja me mësuesin tonë duke përdorur flashcards: pastaj kemi përdorur ato në fjali në një grup tutorial.
2. Pushim. tutor na lejohet të zgjedhin të luajnë rol, salcë ose me tulla të ndërtimit. Unë preferoj të burimeve në zonë të luajtur dhe mënyra të hulumtimit të reja për të ndërtuar kulla.
3. Breaktime. kurs interaktiv lojë fëmijësh me kërcime është duke shkuar mirë dhe, pas provimeve të plotë, pedagog thotë se unë tani jam rrjedhshëm.
Përdorin blogun tim për të mësuar gjuhën angleze. Përditësuar të përditshme. Tell mësuesi juaj / kolegj gjuhë4. Lojra, këngë, tregime, bisedë sjellshëm dhe një-për-një dialog. klasë është duke ndjekur planin mësimor kombëtar, të gjitha mënyra për të Universitetit.
5. Shkrim. Kaligrafi im lë pak për të dëshiruar, por në sajë të shkollimit ekspert Unë tani mund të shkruani fjalë të thjeshta dhe frazat kryesore.
Së shpejti unë shpresoj që të flas anglisht si një amtare dhe nuk thonë gjëra të tilla si "kam bërë këtë", "Një, dy, pa pagesë", dhe "unë dua ta çokollata".

Përdorin blogun tim për të mësuar gjuhën angleze. Përditësuar të përditshme. Tell mësuesi juaj / kolegj gjuhë.

استخدام بلدي بلوق لتعلم اللغة الإنجليزية. تحديثها يوميا. أخبر معلمك / كلية اللغة
تعلم اللغة الانجليزية كلغة ثانية
وكانت مواضيع اليوم في المدرسة :
1. دروس في قواعد اللغة والمفردات والهجاء للمبتدئين. ناقش زملائي الطلاب، وأنا بعض الكلمات الجديدة مع أستاذنا استخدام البطاقات التعليمية : ثم كنا لهم في جمل في مجموعة البرنامج التعليمي.
2. اللعب. وسمح لنا المعلم لاختيار لعب دور، خلع الملابس أو لبنة بناء. انا افضل للموارد في مجال اللعب وطرق بحثية جديدة لبناء الأبراج.
3. Breaktime. دورة الحجلة التفاعلية تسير على ما يرام، وبعد الامتحانات الشاملة، ومحاضر تقول إنني الآن بطلاقة.
4. الألعاب ، والأغاني ، والقصص ، والمحادثة والحوار المهذب واحد الى واحد. الفئة هو التالي المنهج الوطني، وصولا الى الجامعة.
5. الكتابة. الخط بلدي يترك قليلا الى المستوى المطلوب ولكن بفضل التعليم الخبراء أستطيع أن أكتب الآن والكلمات البسيطة والعبارات الرئيسية.
وآمل قريبا على التحدث باللغة الإنجليزية مثل الأم ، ويقول ليس أشياء مثل "أنا فعلت هذا"، "واحد ، إثنان، مجانا"، و "أريد لهم الشوكولاتة".

استخدام بلدي بلوق لتعلم اللغة الإنجليزية. تحديثها يوميا. أخبر معلمك / كلية اللغة


Ուսուցման Անգլերենը որպես երկրորդ լեզու
Այսօրվա թեմաները դպրոցում էին:
1. Դասեր բառապաշար, քերականությունն ու ուղղագրությունը սկսնակների համար. Իմ ընկեր ուսանողների եւ ես քննարկել են մի շարք նոր բառեր, մեր ուսուցիչը օգտագործելով flashcards, ապա մենք օգտագործեցինք նրանց նախադասությունների խումբ ձեռնարկը.
2. Տեւողություն. Որ դասատու թույլ տվեց ընտրել դեր-խաղալ, սոուսով վեր կամ աղյուս, շենք. Ես նախընտրում եմ ռեսուրսների խաղում ոլորտը եւ գիտական ​​նոր ուղիներ կառուցել աշտարակներ.
Սովորեք անգլերեն ինձ հետ. Օրագիր օրական թարմացվում: Արտահայտեք ձեր լեզվի ուսուցիչ3. Breaktime. Ինտերակտիվ կլաս, իհարկե լավ են ընթանում, եւ, հետեւելով համապարփակ քննություններ, բանախոսն ասում եմ, հիմա ֆունկցիա.
4. Խաղեր, երգեր, պատմություններ, քաղաքավարի զրույցի, եւ մի-ի մեկ երկխոսությանը. Դասակարգային հետեւում է ազգային ծրագիր, բոլոր ճանապարհը համալսարանում.
5. Գրելը. Իմ գեղագրություն թողնում մի քիչ պետք է ցանկալի, բայց շնորհակալություն է փորձագետը ուսման վարձը ես չեմ կարող այժմ գրում պարզ խոսքերը եւ առանցքային արտահայտություններ.
Շուտով հուսով եմ, խոսեք անգլերեն նման մայրենի եւ ոչ թե ասում են բաներ, ինչպես «Ես արել այդ», «Մեկ, երկու, ազատ»եւ «Ես ուզում եմ նրանց շոկոլադ».
Կօգտվեմ իմ բլոգը սովորել անգլերեն. Թարմացվել է թերթը. Պատմեք Ձեր ուսուցիչը / լեզուն քոլեջում.
Սովորեք անգլերեն ինձ հետ. Օրագիր օրական թարմացվում: Արտահայտեք ձեր լեզվի ուսուցիչ

========================= http://professormungleton.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Hi! I'm glad you want to comment, for I like messages from humans. But if you're a Robot spam program, Google will put you in the spam folder for me to laugh at later.